Colombia! - Reisverslagen van Mike van Os - WaarBenJij.nu Colombia! - Reisverslagen van Mike van Os - WaarBenJij.nu
Colombia!

Mijn stage voor Dummen Orange in voornamelijk Bogota, de hoofdstad van Colombia met uitstapjes naar de omgeving om het ware Colombia te ontdekken

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2015

Another month in paradise

28 September 2015

Salsa, rum en wodka

06 September 2015

Nieuwe week, nieuwe ervaringen

27 Augustus 2015

Eerste ontmoeting met Colombia
Mike

Gedurende ruim 4 maanden zal ik in het vrij onbekede Colombia verblijven voor mijn stage bij het huidige Dummen Orange. In deze tijd zal ik mijn avonturen met jullie delen

Actief sinds 27 Aug. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2895

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 23 December 2015

Colombia!

Landen bezocht: